OZGYO – ÖZDERİCİ GMYO

OZGYO – ÖZDERİCİ GMYO

OZGYO HİSSE BİLGİLERİ

OZGYO HİSSESİNE ÖZEL SOHBET BÖLÜMÜMÜZ AKTİF OLMUŞTUR. (Üyelik Gerektirmez)

SAYFAYI YENİLE – VERİLERİ GÜNCELLE

Bilgiler

SOHBET

OZGYO HİSSESİ SOHBET – YORUM ALANI

YORUM - SOHBET
Anonim622751
Slm
Anonim615982
Benimki bitti sen oku
Anonim388834
saplandı kaldı hımına
Anonim311789
Nerden doner310373
Anonim310373
al kardes korkma en fazla 50 kurusa satarız ne var yanı
Karanlık adam
Burdan alınır mi 1yil vadeli
Anonim308148
Butun hisseler gidiyor Aya , bizim ozgyo kaldi Yaya...Arkadaslar beklemekten baska yapacak bir sey yok bu saatten sonra... Spegin amaci bu bizleri bezdirmek. Hedefine ulasip bedavaya mal almak.
Anonim306834
bız ne persembe ler gorduk
Anonim306834
kardes c*k boş yapdın bu hısse yurumez sen rahat ol tren falan hıkaye yanı
Anonim302534
Ozgyo bu persembeden itibaren trenin vagonu harekete basliyacak. Trenin son vagonunda yer almayin. Bu firsati kacirmayin. Sevgi ve saygilarimla...
atla gel şaban
kendıme demısdım kı 67 ye degere sat bekle bugun satmadım bakalım tarıh 12 temmuz fıyat 0.68 umarım pısman olmam bır kez daha..
atla gel şaban
69 da olan dojıden sonra gün icinde kı 68 ve 70 direnc noktası halıne gelmısdı bugun 68 i kırıp 67 degdıgı ıcın yön kendını bellı ettı 7 aydır hıssedeyım artık ezberledim düşüş trendı devam edecekdır bugunden sonra umarım tez zamanda son bulur...
EGEMEN
BATIYORMUYUZ
EGEMEN
NELER OLUYOR BATIYOR MU
Anonim104853
sohbet bölümünüze sokiyim düzgün birşey yapamadınız mı a.q işsizlerii ...
Anonim97398
bu hısse en az 6 ay daha 70 80 krus arası oylanacak anlasılan cünkü hıssenin karakteri bu gecmısine bakan anlar heralde
Anonim87584
Hisse kendisini unuturmaya calisiyor ve yuksekden alanlarin sabrini zorluyor hiseede beli bi mevla yuksekden alanlarin cikmasi lazim onlar zararina bozduklainda hisseyi yukari yonlu vercekler ve ilk hedef 2 hisenin 3.500 lere kadar cikacagi ve ordan 2.500 lere kendinisibi atip orda uzun sure oyalanacagi hasikar ama yatirim tavsiyesi degildir ayni seyi nibas yapdi 0.600 lrre cekildi bekledi bekledi 8 e vurdu belli bi mikdar kar satisi borsanin kasasina hirmeddn hisseyi cikarmiyolar ama bu ay sonu bi haraket olcak 1 ustu atmasini bekliyorum ama sukadar diyorum hisse 0.800 altina kesinlikle salmiyacak burasi suan alim icin c*k buyuk firsattir kesinlikle alin demiyorum tavsiye etmiyorum ama burdan 100bin lot alan bir kisi ben arsa aldim 2 sene bekliyecem kafasiyla giderse kesinlikle c*k buyum karlar elde edebilir gene soyluyorum bu beni. Dusuncem t
Haydar
Yyui
Haydar
Ben 1.15 ten aldim c*k magdur etti beni ondan ziyade adamda sabir birakmadi siz kactan aldiniz dostlar
Anonim69003
bir gün çıkacak ama o gün biz olacakmıyız bilmiyorum 5 ay oldu...
Anonim60923
Yarin ne olur sizce
Anonim55030
Keşke olsa ama olacak olan 0.82
Anonim54542
Neden hisse cikmiyor
Anonim53859
Sağlam bi atak gelir mi sizce
Anonim47401
vay mk halkbank alıcam 5.98 den sıkerım bunun gıbı hısseyı ya
Anonim29246
bu hısse kadar vicdansızını gormedım hergün düşüyo mk
Anonim24349
Alımı önde olup düşen hissede bir tuhaf nasıl borsa bu
Anonim24349
Ne zamanaa kadar sabır
Anonim21469
Sabır etmeliyiz. Tekkeyi bekleyen çorbayı içer.
Anonim20056
baya süründütecek anlasıldı yakasında c*k milyonluk hısse sahıbı kurumlar var
İsim Değiştir

Kademeler

Mum Çubuk Analizi

OZGYO MUM ÇUBUK ANALİZİ

Sayfanın en altında bu yatırım aracının 100 TL ile 6 ay, 12 ay ve 24 aylık mum formasyonu kullanılmak suretiyle sağladığı getiri tablosu bulunmaktadır. Kesinlikle AL SAT tavsiyesi değildir. Tüm formasyonlar 20:00 ile 21:00 arasında güncellenmektedir. NOT : ALTTAKİ GRAFİĞİ GÖREMİYORSANIZ LÜTFEN SAYFAYI YENİLEYİNİZ.

Anlık Twitler

OZGYO HAKKINDA ATILAN SON TWİTLER

 

Grafik

Teknik

Fikirler - Tahminler

Geçmiş Veriler

OZGYO GEÇMİŞ KAPANIŞ FİYATLARI

Şirket Bilgileri

KAP Haberleri